Ανθοχώρι Βοΐου: Πιο ασφαλής πλέον ο δρόμος προς το Πέτρινο Γεφύρι Ανθοχωρίου – Τοποθετήθηκαν ηλιακά φωτιστικά

297 0

Στην τοποθέτηση νέων ηλιακών φωτιστικών στον δρόμο προς την περιοχή του Πέτρινου Γεφυριού Ανθοχωρίου προχώρησαν οι αρμόδιες υπηρεσίες, με στόχο τη βελτίωση της ασφάλειας και της προσβασιμότητας για κατοίκους και επισκέπτες.

Με αφορμή την ολοκλήρωση της παρέμβασης, ο πρόεδρος της Κοινότητας Ανθοχωρίου, Βασίλης Καραγιάννης, ευχαρίστησε δημόσια την Περιφέρεια Κοζάνης, τον Δήμο Βοΐου, τον δήμαρχο Χρήστο Ζευκλή και τον αντιδήμαρχο κ. Κωστάρα για την άμεση ανταπόκρισή τους στο αίτημα της κοινότητας.

Όπως ανέφερε, τα νέα ηλιακά φωτιστικά προσφέρουν καλύτερο φωτισμό στην περιοχή, ενισχύουν την ασφάλεια κατά τις βραδινές ώρες και αποτελούν μια σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον λύση.

Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι έχουν ήδη δοθεί οι απαραίτητες εγκρίσεις από την Εφορεία Νεότερων Μνημείων και την Αρχαιολογική Υπηρεσία Κοζάνης για την τοποθέτηση επιπλέον ηλιακών φωτιστικών που θα αναδεικνύουν το ιστορικό Πέτρινο Γεφύρι, καθώς και για την κατασκευή ενός κιόσκι στον χώρο, με σεβασμό στο μνημείο και στο φυσικό περιβάλλον.

Ο πρόεδρος της κοινότητας τόνισε ότι η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων δείχνει πως, όταν υπάρχει κοινός στόχος, μπορούν να υλοποιηθούν σημαντικά έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητα και αναδεικνύουν τον τόπο.


Join the Conversation